Slik har mine støvsugere vært….og vil du hilse på min nye?

Reklame | Dyson

Husarbeid er kjedelig. Har alltid syntes det. Det med å vaske, tørke støv og støvsuge.

Åssen ser det ut hos meg da?

Fælt å innrømme det, men sånn er det. Jeg utsetter og utsetter. Til slutt må jeg gjøre det for syns skyld og skams skyld. Kan jo si det på den måten.

Du vil vel tro at det ser ut som en svinesti her. Gjør egentlig ikke det. Men så er det øynene som ser, da……

Jeg støvsuga i går.
Akkurat den delen av arbeidet er mye greiere nå.
Etter at jeg kjøpte meg ny støvsuger.

 

 

 

Dyson

 

Støvsuger-historikk

Har hatt mange typer opp gjennom. Naturlig det, når jeg er så gammal som jeg er….

De har vært store og tunge eller små og lette.
De har hatt ledninger og slanger som jeg har irritert meg grønn på.

De hvelva når jeg dro dem bortover gulvet.
De har skumpa borti møbler og karmer.

Og jeg har banna og kjefta. Akkurat som om det hjalp!

Jeg har også hatt en del uten ledning. Både store og små. De med håndtak som du bare kan skyve bortover gulvet. Og de små, nette som tar opp smuler. Noen har vært bra, andre ikke. Noen måtte tømmes veldig ofte. Og noen sugde dårlig.

Men så, vettu…..

Så fikk jeg tips om en annen variant for et års tid siden. Leste litt om den på nettet, og fant ut at dette måtte være noe for meg. Det var reklame på TV også.

I tillegg til at den var uten ledning, samt håndholdt i riktig høyde, hadde den visstnok kraftig sugeevne. Jeg skulle ikke trenge en støvsuger nummer to.

Disse tilleggs-typene jeg hadde hatt før, var så svake at jeg måtte ha en med skikkelig motor i tillegg for virkelig å få støvsuga skikkelig.

Så da dro jeg til nærmeste forhandler og sjekka litt mer. Joda, de kunne anbefale denne på det sterkeste! Så klart 😉

Hjem for å teste. Den var dyr nok, så burde være bra.
Jeg har aldri vært så fornøyd med en støvsuger noen gang. Nesten morsomt å støvsuge!

Lades opp i boden mellom øktene. Tømmes på en enkel måte.
Går på tur med den rundt i leiligheta. Og bråker lite. Bare det er veldig positivt.

Det er sjelden jeg reklamerer for ting på bloggen, men nå gjør jeg det.
Fant en link til nettbutikken som selger samme type som jeg har.

Så her kan du klikke deg inn på bildet å lese hvis du vil vite mer om dette vidunderet. De kommer med stadig nye modeller. Min heter Dyson V8 absolute.

 

Jeg har også et annet innlegg om det med husarbeid:

Da fikk jeg fart på meg!

 

Dyson

8 kommentarer
    1. Har jo støvsugd noen ganger i løpet av livet..og en god støvsuger må man ha 🙂 Nå er det mannen som tar sånt grovt husarbeide..og han er en mester med støvsuger..hehe..

      1. Så bra! Fint at han tar seg av dette, da 😉 Bra med arbeidsfordeling i hjemmet. Her er det bare Barney og meg, så blir mesteparten på meg…eller egentlig alt…..hihi….;-)

    2. Har en slik jeg også, men skulle ønske meg litt lengre batteritid. Blir vel å kjøpe seg en V11 tenker jeg om litt. Godt å slippe slåsskampen med ledning og slange. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg