Slik vart det….

Har fått mange spørsmål om åssen sveisen ble sjående ut etter sjølklippinga.

Liker fortsatt ikke å ta selfies, men det får våge seg.

Som du kanskje vet, så tok jeg saksa i egne hender her om dagen og klipte både luggen og litt mer sånn her og der rundt på hodet.

Brukte skjæreteknikk med saksa, som jeg har sett frisøren gjør av og til. Eller som jeg tror han gjør.
Antageligvis ikke slik 😉

Hadde han sett meg i aksjon, og ikke minst resultatet, ville han nok rynka på nesen og gremmet seg.

Håper ikke at han følger med på bloggen min 😉

Her er forresten innlegget om klippinga:

Om å ta saken…eller saksa…i egne hender.

Vart nok borte godt over 5 cm på det meste. Nå skal sies at noe varierende ble det, for ikke lett å gjøre det riktig. Og i hvert fall ikke bak. Der ble det i blinde. Har ikke bilde av det heller. Like greit.

Nå er det som det er, og jeg får leve med denne frisyren til det vokser ut igjen.
Så får vi håpe at frisøren kan få lov til å foreta neste inngrep i sveisen.
I verste fall må jeg gjenta prosessen om et par måneders tid.
Tror nok at jeg kan holde ut såpass lenge.

Men en ting er sikkert. Han vil få en utfordring med å rette opp i galskapen.

Uansett er dette en liten hverdagslig bagatell sett opp mot hva som rører seg i samfunnet ellers nå om dagen.

Åssen går det med sveisen din?

 

13 kommentarer
    1. Ser jo bra ut det der 😀

      Min sveis går det helt bra med – halvlangt hår som bare trenger litt etterstriping ut på våren………. og noe klipp i tuppene…… jeg trenger ikke gjøre så mye med håret og overlever nok en stund med å se på ettervekst 🙂

      Ønsker deg en fin fin dag!

    2. Ser jo veldig bra ut det. 🙂 Jeg tynner litt, også får vi se etterhvert. Hadde i utgangspunktet time 15. april, så det er lov å håpe selv om jeg ikke tror det. 😉 God helg! Klem 🙂 <3

    3. Synes du fikk til den klippen 🙂 Jammen er du tøff som turte å gjøre det selv! Min klipp er nå altfor lang, og verst er selvsagt luggen. Skulle klippet meg (og farge etterveksten) i slutten av mars. Nå har frisøren ringt meg og gitt ny timer uken etter påske….Så bare håper jeg at de får åpne til det. Ellers må jeg ha strikk i luggen og det blir IKKE fint 🙂

    4. Synes det ser bra ut! Tøff du! Jeg har jo halvlangt hår. Det trenger ikke klippes så ofte.Får jeg ikke time hos frisør i løpet av noen måneder, så får jeg klippe sjøl jeg også!😉 Uansett er det med håret et lite problem i denne sammenhengen!😊

    5. Jeg har jo langt hår, så det går greit 🙂 Jeg bare lar det gro, tar det i strikk. Luggen tar jeg alltid selv med jevne mellomrom.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg