Vanskelig å strikke denne?


Kan det være så fryktelig vanskelig, da? Ikke det, vettu. Helt sikkert ikke. Men blir verre å starte jo lenger jeg venter. Fryktelig enkel strikkeoppskrift som jeg viser deg over her.
♦️
Tok bilde av den i en gårdsbutikk på Gotland hvor de solgte garn. Og garnnøstet og rundpinnen nr.15 har fått et blogginnlegg tidligere også. Fortjener jo det, når det bare blir liggende til pynt i sofaen min. Jeg skal starte på det snart…kanskje i morra….Og i morra blir det også kanskje «i morra». Vi får sjå. Jeg garanterer uansett at du skal få beskjed når det skjer, eller i hvert fall når det er ferdig. Bare å glede seg.
♦️
Jeg klarer å strikke. Det er ikke derfor jeg er så treig. Strikka og hekla mye i gamledager. Men driver med så mye annet nå, så bruker ikke tida mi på håndarbeid. Blogging og fotografering og turer med Barney for eksempel. Også alt det andre en må gjøre i løpet av en dag, da. Mista litt interessen. Vart inspirert av reisekompanjongen min da jeg var på Gotland. Hun strikker mye. Hun kjøpte garn og pinne. Og jeg gjorde det samme. Og det grønne garnet var så vakkert. Måtte ha det. Og ett nøste er akkurat passe mengde til det sjalet som jeg skal strikke….en eller annen gang. Til opplysning kan sies at hun er ferdig med sjalet sitt for lenge sida…..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg