Ta vare på de gode stundene, sa hun……

Sykler i Præstvegen PrøysenJa den overskrifta er så viktig. Må aldri glemme å sette pris på og ikke minst ta vare på de gode stundene.
Det er en annen blogger som minnet meg på det i dag.
Forresten kan jeg stolt si at jeg egentlig er ganske god på det faktisk🤗
Jeg var innom bloggen til Pølsemakerfrue i dag på morraskvisten.
Sommer på jorda, sier Pølsemakerfrue i dag.
Hun har ingen OM-del på bloggen sin, så vet ikke så mye om henne. Hadde sikkert visst mer hvis jeg hadde «besøkt» henne oftere så klart. Men en ting er antageligvis sikkert. Mannen hennes er pølsemaker.
I dette innlegget viser hun mange fine sommerbilder av familien sin og det de holdt på med akkurat denne dagen. Og hun er både hustru, mor og farmor.
Der er det båtliv, fisking og krabbefangst. Bilde av den nydelige fiskesuppa som vart resultatet er det også.
Pølsmakerfrue er også fotballinteressert, ser på EM og er ikke redd for å sparke litt ball sjøl heller.
Gå inn på linken øverst her hvis du vil se bildene og teksten på blogginnlegget hennes, som forøvrig vart publisert 5.juli.
Jeg har forresten besøkt henne en gang før når jeg tenker meg om:
Så fikk jeg besøkt henne også

6 kommentarer

Siste innlegg