Så fikk jeg besøkt henne også…..

Reklame | Electrolux

Jeg har faktisk ikke besøkt henne før. Men det var jammen på tide. For det var en trivelig visitt. Og interessant. Vi prata ikke, men hun formidlet sin historie om noe jeg også er veldig opptatt av. Som faktisk har vært mitt fagfelt….
Jeg har vært på besøk hos Pølsemakerfrue.
Ikke fysisk møtt henne, men inne på bloggen hennes. Og det skjedde i dag. Grunnen var at hun ligger på plassen over meg på Toplista til Blogg.no, og da har jeg «forpliktet» meg til å snakke om dennes blogg og det innlegget som popper opp når en klikker seg inn der.
Så da har du også linken til det nyeste innlegget hennes rett over her.
♦️
Jeg har ikke vært pølsemaker. Og ikke pølsemakerfrue. Det er ikke der vår «connection» ligger. Det er innholdet i dagens innlegg. Hun skriver om dosetter. Ikke do-seter, men dosetter som man legger tabletter i😉
Det har du sikkert hørt om. Kan jo hende at du til og med har en slik boks sjøl.
Veldig kjekt redskap for å holde styr på tablettene du må ta hver dag, og kanskje flere ganger om dagen.
Hvorfor dette var så interessant for meg?
♦️
Har jo jobba i apotek i «100 år», da vettu, så dette var en av produktene vi solgte. Og i tillegg gir hun ros til akkurat den apotekkjeden hvor jeg var ansatt, nemlig Apotek 1, så det var hyggelig å lese.
Ellers var det generelt en god opplevelse å lese hele innlegget hennes, for hun er god til å skrive. Heretter kommer jeg nok til å besøke henne jevnlig.
♦️
Og tilfeldighetene gjorde altså at jeg stakk innom henne. Ene og alene på grunn av at hun lå på 18.plass og jeg 19.plass på den eminente Topplista til Blogg.no☺️
Kanskje mer fram i skoa og opp i ringa?
Hvem er den første bloggeren som får æren?
Og nummer 2 i mitt nye konsept ble….
Detta vart stusselig.
Bildet jeg har illustrert innlegget mitt med er fra min apotekarbeidsplass, og var også hovedbilde i dette innlegget jeg skrev i 2019👇👇👇
Kveldsvakt på lørda’n

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg