Takk skal du ha, sjøl….🙏🏻

 


Det er da så koselig å få ros for noe en har gjort.
At folk setter pris på ting.
Ikke det at jeg skal ha ros for alt jeg gjør.
Og ikke har jeg alltid fått det.
Men jammen er det stas en gang i blant.
Det er mye man ikke trenger ros for.
Det er en del selvfølgeligheter jeg skal utføre uten å måtte «kreve» applaus.

Ros og takknemlighet.
Jeg føler at det er lettere å utføre en tjeneste for noen når det vises takknemlighet.
At det ikke blir en selvfølge at jeg utfører en jobb eller tjeneste.

Da er det lettere å gjøre det igjen….
Her om dagen stelte jeg noen blomster….
da jeg først var der…
og passet barn.
Dattera er alltid flink med positive tilbakemeldinger.
Denne gangen vart det en variant.
Jeg fikk en hyggelig hilsen via Snapchat.
Absolutt ikke forventet for denne lille tjenesten.
Men veldig koselig.
Og en hyggelig, hverdagslig gest.
Og slik så Snapchathilsenen ut👇👇👇

Glemt på en søndag?
Trøste og bære…

16 kommentarer

Siste innlegg