Takk til en bloggkollega….

Jeg er inni en modus av takknemlighet til andre bloggere…. Jeg har nevnt noen av dem i de siste innleggene mine.
Av forskjellige årsaker.

Høst ved en gård i Vang på Hedmarken

Det kan være at de skriver noe som rører meg sterkt, og som jeg gjerne vil vise til dere også. Da har jeg lagt ut en link til bloggene deres.

Det kan også være at de har hatt konkurranser som jeg vil at flere skal få ta del i.
Det kan være konkurranser som jeg sjøl også har deltatt i. Moro med sånne initiativ fra medbloggere.

De er veldig kreative.

Søndag hadde jeg et innlegg som het:

Det ble en tankevekker å lese 2 andres blogginnlegg.

Der viste jeg til 2 bloggere som hadde meget lesbare innlegg.

Så ble jeg litt rørt av å lese innlegget til Mona Iren etterpå. Hun skrev bra om sine tanker rundt det hun sliter med av og til. I tillegg takket hun meg for inspirasjon til å ta opp igjen meditasjon. Og tusen takk til deg, Mona Iren!

Her er hennes innlegg:

Mona Irens blogg

Jeg tar meg tid til å lese andres blogginnlegg hver dag. Mer eller mindre. Interessant. Og givende. Og faktisk sosialt. Sjøl om vi sitter for oss sjøl ved hvert vårt tastatur. På forskjellige steder i landet.

Takk til dere alle!
Og lykke til videre med blogginga!

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg