Tør jeg å gå fra 2 til 1 ?

Gir meg ikke med dobbeleksponering av bilder. Var moro, det. Solnedgang på Gotland pluss et portrett av meg og valmuer fra mange år tilbake.
Overskrifta kan kryptisk nok ha noe med denne fotoredigeringa å gjøre. Men det var ikke det jeg tenkte i utgangspunktet, da overskrifta vart til.
Å gå fra 2 til 1 kunne ha vært så mangt.
Og jeg tar det som et prøveprosjekt.
Er ikke farlig.
Skal bare teste åssen det går.
Hvor langt vil jeg falle hvis jeg gjør det?
Spiller det noen rolle om jeg faller?
♦️
Det jeg har tenkt å teste ut er om jeg i det hele tatt havner på lista hvis jeg tar denne avgjørelsen. Har forresten prøvd i to dager allerede. Men først nå at jeg offentliggjør det.
Ikke verre enn at jeg kan gå tilbake til normalen igjen.
♦️
Hva det er?
Jeg skal skrive, eller i hvertfall publisere, kun ett innlegg på bloggen hver dag. Hittil har jeg hatt to. Det har vanligvis vært ett på morran og ett på ettermiddagen.
Nå blir det forsøksvis bare på morran.
Så får jeg sjå hvor stor innvirkning det har for plasseringa på bloggtopplista.
♦️
Ikke at det er kjempeviktig hvor høyt opp jeg befinner meg der, men av en eller annen merkelig grunn bryr jeg meg alt for mye om det, sjøl om jeg ikke tjener penger på denne virksomheten.
Bruker en del tid på disse skribleriene.
Moro er det, men bør kanskje rydde unna litt tid for andre ting også?
Jeg tester….
Magisk eller litt sprøtt?

 

8 kommentarer
    1. Ja det er noe med det… men plassering er ikke jeg heller opptatt av… jeg er glad når noen leser! Jeg tjener jo heller ikke penger på dette…. har det som en hobby rett og slett i og med jeg har havnet i sykemelding og er på avklaring. Elsker å ta bilder og skrive dikt og…. ja så innlegg blir det både en og to og tre av noen dager 😀 Bare vi trives, tenker jeg 🙂
      Lag deg en fin fin dag 🙂

    2. Jeg er overhodet ikke opptatt av plassering. Setter pris på de som ønsker å lese bloggen min. Det er det som teller for meg 😊

      Bloggen er en hobby for meg, og jeg elsker å dele bilder jeg tar fra gåturene mine og kattene mine. Et digitalt album tenker jeg.

      Synes bloggen din er kjempekoselig, og jeg må bare innom hver dag for å lese 😍

      Ønsker deg en superfin onsdag 😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Kan fort bli mye pes om man må lage 2 – 3 innlegg hver dag. Vi tjener jo ikke noe…og har ingen krav.
      Du er din egen redaktør..Målet mitt er å blogge flere ganger i uka, med et innlegg. Og noen dager lager jeg ingen, jeg blogger jo ikke fra mobilen. Og er man på tur hele dagen. Så vil man slappe av når man kommer hjem og ikke stresse med lage noe her på blogg. Nei, da koser jeg meg heller med et blad eller en bok. Håper du blir enig med deg selv..
      ..
      Men hadde jeg hatt inntekter her, så hadde jeg vært mye mer på for å s det sånn!

      1. Ja, er jo bare en hobby som skal være lystbetont. Blir nok enig med meg sjøl etter hvert😉 Kommer sikkert til å gå opp og ned med motivasjonen for skribleriene også🤗

    4. Greit å teste litt. Går bra å blogge bare et innlegg..Kommer mer an på hva du blogger om for å komme opp på lista.
      Syntes det var veldig spennende en periode jeg også, men ble mer stresset av det.
      Nå er jeg veldig avslappa på det. Noen ganger langt ned på lista, andre ganger litt opp. ☺️
      Artig med dobbelteksponering. Stilig bilde 😍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg