Magisk eller litt sprøtt?😜


Magisk eller sprøtt, spør jeg…..
Utførte plutselig litt magi i fotoarkivet
Prøvde å være litt kunstnerisk
Vet ikke om jeg fikk det til
Men artig var det
Og tillater meg å dele resultatet på bloggen
De 2 rare bildene kan du sjå sjøl
Det var opprinnelig 4 bilder
Nå er de sammensmeltet 2 og 2
I såkalt dobbelteksponering
I et redigeringsprogram
Trodde bare at det gikk an i gamle dager da det var filmrull i kameraet
Før den digitale tidsalderen
Neida
Barney vart med på begge bildene
Bloggstjerna hennes mor
Øverst sammensmelting av Barney på Rådhusplassen og Oslotreeet ved Filipstadkaia.
Nederste bilde består av Barney på sletta i morgensol og eplefatet ved naboens port.
Så da vart det litt fotolek i dag
Prøver sikkert mer en annen dag
Og hvis du vil se de 4 bildene i originalversjon,
klikk på disse tre linkene:
Ikke epleslang, men høstblad og hesteslepp
Hørt om Oslotreet og Skur 13?
Slik var morgenen i dag…og i går…

8 kommentarer
    1. Begge bildene var skikkelig WOW, men det var nok det første som snakket til meg. Det er noe mystisk og magisk over det syntes jeg, og det liker jeg godt. Ha en fin søndag, klem 🤗

    2. Så artig da, moro med foto og leke med foto er gøy synes jeg.
      Ble artige bilder. Utrolig mye man kan gjøre med foto – bare man tar seg tid til det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg