Vakker og dyktig poesi av en bloggkollega.


Den har ligget på salongbordet i et par-tre uker nå.
Boka til forfatteren Jan Erling Håkonsen.
Men han er også bloggeren Dedicat her på Blogg.no.

Han har gitt ut ei bok for ei stund sida, som jeg kjøpte….
og fikk i postkassa tidligere i sommer.
«Humor og alvor, hånd i hånd»
Utgitt på Lyrikkforlaget.

Jeg har «spart» på den.
Kun lest et par av diktene hittil.
Men har bladd gjennom den…..og gleder meg til resten.

Måtte bare lese ferdig den tjukke boka jeg hadde starta på.
Den som venter på noe godt…..


En skigard fikk meg til å tenke
Boka jeg vart tvunget til å lese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg