Vanskelig og flaut? Og egentlig lovlig?

En snøengel er ordet jeg skal illustrere på denne 21.dagen i Frodith sin lille januarmoro.
Det mangler ikke materiale til å lage snøengel. Det kan jeg trygt fastslå. Mer enn nok av det rundt omkring meg for tida. Og det stopper heller ikke med det at jeg ikke er ute. For det er Barney og jeg 3 ganger om dagen. Vi labber enten i nysnø eller går på smale, opptråkka stier i skogen. Så for meg vil det være den enkleste ting i verden (nesten) å legge meg ned å forme en god, gammeldags snøengel. Slik jeg gjorde i barndommen. Flakse med armer og bein for å skape et englelignende bilde i snøen.
😇
Jeg skal ha for at jeg prøvde. Uten at jeg har noe bevis for det. Når jeg først kler på meg alle laga for å gå ut, lar jeg Barney være med. Orker ikke FOR mange turer om dagen. Utfordringen da blir at han er så leken. Koselig det, men altså en utfordring når jeg skal lage snøengel. Fryktelig moro at a mor driver med slik tull. Så da blir det hopp og sprett og tjo og hei…..og helst oppi kunstverket mitt så klart. Så langt i skriveriene har jeg derfor gitt opp snøengel-prosjektet.  Kanskje det har dukka opp noe kreativt innen jeg er ferdig med å skrive……….
😇😇😇
Der vettu. Nå fant jeg et bilde. Men måtte krype til korset og LÅNE bilde fra det store Internett. Fin snøengel, da. Men du ser at jeg har beholdt KILDEN i overkant av bildet: iStockPhoto.com via Pixabay.
Der var det gjort, og nå vart det plutselig lovlig også. Må jo oppgi kilde når jeg låner noe av andre, ellers blir det stjeling. Det har jeg jo visst hele tiden jeg har blogget. Rart at noen såkalt oppegående mennesker i samfunnet ikke skjønner dette enkle regelverket…….
Men altså, da klarte jeg Frodiths utfordring denne dagen også, med litt hjelp….
Det vart i sterkeste laget kan man si
Livet mitt er fullt av det

14 kommentarer

Siste innlegg