Var det bare en drøm?

It was all a dream….

Dette sto skrevet på veggen i den baren vi datt innom etter Punk Royale.
Og den het BA3, fant jeg ut i ettertid.

Jeg bare vart med, så registrerte ikke navnet da☺️
Men på veggen inne sto altså denne setningen:

it was all a dream

Kvelden vår på restaurant Punk Royale i forkant av barbesøket var nesten som en drøm, men vi VAR faktisk der. Har billedbevis😅

Rett etter, inne på BA3, var vi kun en kort stund før vi bestilte drosje hjem.

Men jeg rakk å bli «starstruck», for ble sittende sammen med en del kjente influenserjenter😅

Ikke mye som skal til for en som er oppvokst på Hedmarken😂

Jeg vil hverken vise bilder eller oppgi navn.
Det får holde med bildet av oss fire som endte opp der etter Punk Royale.

 

Her er det jeg skrev etter besøket på Punk Royale:

Punk Royale innfridde.

8 kommentarer
    1. Så hyggelig med hyggelige opplevelser, viktig å oppleve andre ting. Så på det andre innlegget og har et spørsmål, datter di er det henne som loser de som er med i Voice ut og inn? Om ikke er hun veldig lookalike :).

    2. Ja, det er veldig koselig å være sammen med ungdommene. Og så må jeg si at Voice er en av de få programmene jeg prøver å få med meg og at datter di utmerka seg med en svært sympatisk væremåte, spesiell trivelig utstråling <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg