Viktig påminnelse fra en annen blogger…..

Jeg må bare lage et hasteinnlegg.
Bladde lett gjennom innleggene på forsida av Blogg.no akkurat nå.
Og jeg må bare anbefale en blogg!

 

Det er ikke alle jeg stikker innom. Sveiper videre nedover. Nå var det EN blogger jeg besøkte. (Noen av de andre ser jeg på senere.)
Jeg leser ofte hennes blogg, for den er bra.

Det er Mammapaahjul.

Hvis du klikker deg inn på linken i setningen over her, vil du komme inn til henne.

Hun har skrevet et innlegg i dag, 20/7-19 som heter “Gjør meg en tjeneste”.

Det traff meg midt i hjertet og samvittigheta.
Les selv.

Jeg har et tidligere innlegg fra 2018 som omhandler samme tema, men på langt nær ikke så alvorlig som hennes….
Det handler om å sette pris på det vi har……

 

Du kan lese det HER.

 

Dette ble kort, men viktig, føler jeg……
Ha en fin dag!

 

 

 

2 kommentarer
    1. Ja det er viktig!

      Vi tar så mye for gitt…………… både du og jeg og mange andre kan snu oss i senga og stå opp når vi vil…..

      Ønsker deg en fin søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg