Vil du ha en oppdatering på Bloglovin?🤓

For nøyaktig ett år siden hadde jeg et innlegg om funksjonen Bloglovin. Vet du hva det er? Hvis ikke, kan jeg gi deg en enkel innføring her, ved rett og slett reposte innlegget jeg hadde om Bloglovin den 19.februar 2023. Og kan du alt om dette, er det antageligvis ikke nødvendig å lese videre. 
Her kommer det uansett:

Hadde en del innlegg i starten av blogginga mi i 2018 som bar preg av nettopp oppstart og undring.

Etter at jeg hadde 2 års bloggpause og starta opp att for en drøy måned siden, måtte jeg gjenoppfriske noe av kunnskapen jeg erverva meg den gang🤓

Kom plutselig på at det er noe som heter BLOGLOVIN.

Fant igjen rett passord og oppdaga at jeg fortsatt har konto der.
Innleggene mine blir automatisk overført dit når jeg skriver de inn her i Blogg.no.

Veldig kjekt.
Det gjør at flere kan lese bloggen min. Lettere å finne igjen.
For å følge må du søke opp Bloglovin og lete etter den bloggen du vil følge. Min heter Pensjonistgunna.

Der kan du be om å «følge» meg, og får da mail fra Bloglovin når jeg legger ut nye innlegg.
Tror det er sånn det fungerer.

Men det er en annen måte å gjøre det på også.

Du kan trykke på «knappen» som kommer opp nederst til venstre på skjermen  din når du er inne på bloggen min.

Under her skal du se en «knapp» som det  står BLOGLOVIN på.
Ved å trykke på den, kommer du til Bloglovin🤗 Se bilde av «knappen» her:

Her er også en link til mer informasjon om Bloglovin:

Jeg fant ut hvordan jeg skal gjøre det.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg