Dette skal jeg få med meg..og få til🤗


Ikke blitt mye TV-titting i det siste. Mye repriser på lineær-fjernsyn, og heller ikke hatt lyst til å bruke tida mi på det. Tar seg sikkert opp igjen framover når TV-kanalene kjører på med oppstart av høstprogrammene sine. Mye fristende har jeg hørt nyss om. Får små hint av og til om hva som kommer.
♦️
Ellers kan jeg jo benytte meg av strømme-tv, som de fleste har blitt mer og mer brukere av. På TV2Play ligger det en serie som jeg har tenkt å bruke tid på. Fikk anbefalt den for lenge sida, men ikke somla meg til å lete den fram.
Det viser seg at de har starta på produksjon av den 5.sesongen nå, så jeg ligger ganske langt etter. Jeg har så vidt starta på sesong 1. Da håper jeg å ha mye god underholdning i vente.
♦️
Har nemlig store forhåpninger til å starte opp spinningsyklinga på soverommet igjen, på mer regelmessig basis enn det dessverre har vært de siste månedene. For å gjøre den prosessen enklere, tar jeg med meg iPaden, putter den på sykkelstyret, leter fram serien på TV2Play…..og tråkker i vei.
♦️
Som jeg har skrevet i et annet treningsinnlegg: Den serien skal jeg BARE se på når jeg trener, for da blir det mer attraktivt å trene. I hvert fall hvis jeg gleder meg til å se neste episode😅
Hva den aktuelle serien nå heter?
YELLOWSTONE
Har du sett den?
«I serien følger vi ranch-eieren John Dutton (Kevin Costner), som kontrollerer USAs største ranch som til stadighet angripes av «vanskelige» naboer som består av landutviklere, et indianerreservat og landets første nasjonalpark.»
♦️
Tidligere innlegg:
Hvordan foregår treninga?

 

6 kommentarer
    1. Det høres ut som en lur idè, og jeg ser mange på treningssenteret som sykler som sitter og ser på mobil eller Ipad 😊

      Jeg har hørt om den, men ikke sett den. Nå holder jeg på med “The Crown” (sesong 1) på Netflx.

      Ønsker deg en superfin onsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Vi har Strim, og jeg har sett Yellowstone, er halvveis i sesong 5. Bare gled deg for du kommer til å bli hekta. Siste halvdel av sesong kommer visst i november og på SkyShowtime. Jeg ser på House på Viaplay. Kos deg med serie.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg