Yngste barnebarns bursdagsønsker

Det er bursdag igjen og ønsker bør oppfylles.

Yngste barnebarn hadde bursdag. Skikkelig stas for henne og veldig fint for  meg og de andre som får æren av å delta i selskapet hennes. For bursdagsfeiring er sjølsagt aktuelt.
🎉
Det kan være like vanskelig hver gang gaver skal kjøpes. Ikke alltid lett å finne på noe som en tror kan falle i smak. Denne gangen vart det lett for meg. Hun ville ha det samme som storebror hadde fått av meg på sin bursdag. Nemlig et gavekort. Så da jeg var på kjøpesenteret her om dagen, gikk jeg til innkjøp av det. Bursdagskort hadde jeg i skapet, så da var det bare å putte det i konvolutter og pynte litt. Ferdig med den saken…..
🎉
Det var enda et ønske. Overkommelig det også. Jeg pleier ofte å lage en kake av et eller annet slag til barnebarnas bursdag. Og det kommer da som regel et ønske både i form av smak og utseende. Hittil har jeg klart å innfri. Nå var det ønske om hveteboller med rosa melis og enhjørning- pynt. Klarte det også jeg. Oppskrift og bilde av resultat kan du få i et nytt innlegg. Men inntil da kan jeg gi deg innlegget jeg hadde tidligere om rosa boller. Hun har nemlig fått det en gang før på bursdagen sin, og ønsket altså en reprise på det😅

Bollefest

6 kommentarer

Siste innlegg