Del 2 av fredagen…

Jeg lovte å komme tilbake med mer fredagsstoff. Se lovnaden i innlegget Tannpleie og billading (klikk på linken).

Jeg ladet batteriet til 25% på hurtigladestasjonen for å teste at det i det hele tatt fungerte. Så var det neste post på programmet: Ta blodprøver på sykehuset. Som tidligere nevnt i et innlegg, får jeg en infusjon med et legemiddel som forhindrer, eller i alle fall reduserer faren for benskjørhet. Noen dager før dette skjer må jeg ta blodprøver for å sjekke at alt er i orden. To ganger i året gjør jeg dette. Se forøvrig HER. Å ta blodprøver er ikke noe skummelt for meg. Har aldri vært redd for det heldigvis, og denne gangen var det kort ventetid og fort gjort.

Så var det hjem for å teste laderen i garasjen igjen. Den fungerte som bare det! Det måtte ha vært jeg som ikke satte i kontakta godt nok i går kveld. (Hvis du ikke skjønner noe av dette: Se innlegget fra tidligere i dag.) Så nå står bilen på lading og vil forhåpentligvis ha 100% batterikapasitet før Oslotur og bursdagsfeiring i morgen formiddag.

Og nå er det kakebaking. Det er den bursdagskaka da, som jeg har snakket så mye om i tidligere innlegg. Jeg lager et eget innlegg med bilder på den saken om litt….

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg