29 punkter om MEG….alfabetisk😊

Litt krevende, kanskje? At jeg skal begi meg ut på en alfabetisk beskrivelse av meg sjøl…..
Jeg starter, ser om jeg tør, og ikke minst finner jeg ut om hele alfabetet fra A til Å kan fylles med informasjon om meg.

Apotek:Jeg har jobbet i apotek i mange år. Nå er jeg pensjonist.

Barney: Det må bli B for Barney. Puddelgromgutten min.

Champanjelunsj: Er på det av og til etter at jeg flytta til Oslo.

Danse: Jeg liker å danse, men det blir lite av det nå for tida.

Ekteskap: Ja, jeg har vært gift. Men det er noen år sida.

Farmasøyt: Utdannet meg til reseptarfarmasøyt på begynnelsen av 70-tallet.
Et innlegg om det HER.

Gunn: Hvis du ikke visste det fra før: Mitt navn er Gunn, og ikke Pensjonistgunna

Hamar: Født på Hamar og bodde på Hamar, men bodd mange andre steder også, og har nå bopel i Oslo.
Det kan du lese om HER.

IPhonen: Den dingsen har jeg vel blitt alt for avhengig av, men kjekk å ha både til å ringe med og andre ting….

Jente: Selv om jeg er 68 år, føler jeg meg av og til som ei jente inni meg.

Kreft: Hadde brystkreft i 2015
Det har jeg også skrevet om tidligere.

Leilighet: Bor i leilighet, og trives med det. Slipper grasklipping og snømåking. Men har litt hage.

Mor og mormor: Kan ikke velge bare ett ord her. Må bli begge to. Lykke i livet!

Naboer: Gode naboer er bra å ha. Mange av dem her jeg bor. Kjempekoselig.

Oslo: Hovedstaden i Norge, ja visst, men også der jeg har barn og barnebarn og bor sjøl.

Pensjonist: Har vært pensjonist i en del år nå, og trives med det.

Q-tips: Bruker det bare for å fjerne mascara og sminke som har kommet utafor der det skal være.

Ringebu: Har bodd der også, jeg…..fra 1975-1978

Singel: Dette er ikke en kontaktannonse. Jeg er fornøyd med tilstanden.

Tankefull: Kan nok være det av og til. Men mest positive tanker som surrer oppi der.

Undrende: Ja, hvor mye mer undrende jeg er enn andre er vanskelig å si, men vil jo finne ut av ting når det er noe jeg lurer på….

Venner: Det må bli V for Venner. Ingen nevnt, ingen glemt…..

WWW: Må bli World Wide Web. Ikke mange norske ord på W. Dette fenomen er jeg i hvert fall avhengig av.

Xsara Picasso: En bil jeg hadde sånn cirka for snaut 20 år sida.

Yrkesstolthet: Det har jeg i hvert fall, eller rettere sagt hadde…

Zombi: Tja….føler meg sånn om morran mange ganger.

Ærlighet: Veldig viktig egenskap. Setter stor pris på dette hos de jeg omgås, og mener at jeg sjøl behersker det……

Økonomisk: Det kan jeg garantert si at jeg er, og har alltid vært! Har budsjett og greier….

Åpenhjertig: Akkurat DET er situasjonsbetinget. Blitt mer åpen på bloggen etter hvert, men jammen er det mye jeg ikke åpner opp for også. Men du får vite mer og mer fra livet mitt…… 

10 kommentarer

Siste innlegg