Barnebarnets bursdagsselskap


Egotripp på 5-åringens bursdag?

Som du ser av bildet, er det IKKE 5-åringen som fikk fokus på bloggen i dag. Burde ha vært det så klart, men vil ta litt hensyn til personvernet, så det får bli meg denne gangen. Jeg var i hvert fall gjest i selskapet. Jeg liker ikke å sette inn bilder av meg sjøl, og i tillegg virker det noe egosentrisk i en sånn anledning, men får stå i det😆
🦄
Jeg tok masse bilder, men ingen andre av folka som var der får du sjå heller, dessverre. Barney kunne jo ha fått lov, men han var ikke med på festen. Så da vart det jeg som måtte stille opp fra vår husstand😉
Ellers var vi cirka dusinet fullt som spiste og koste oss. Pizza og brus, kaker og kaffe.



Her ser du maten. Først pizza. Så bollene som jeg hadde med og sjokoladekaka som vertinna hadde bakt.
Ellers var det et fantastisk vårvær, så vi satt ute på terrassen i sola. Nydelig. Og etter bevertningen var det mange morsomme aktiviteter. Artig både for barna og oss voksne; tre generasjoner.

Gaveritualet var en ny variant. Bursdagsbarnet hadde forslag om «flasketuten peker på» kombinert med åpning av gaver. Vi la pakkene på bordet, og hun snurra flaska. Artig påfunn. Den pakka som tuten pekte på, skulle åpnes. Og slik fortsatte hun til alle pakkene var åpna.
🎉
Vi hadde en fantastisk fin dag sammen på denne bursdagsfeiringen.
Hvis du vil lese mer om forberedelsene, har jeg satt inn linker til andre innlegg under her:
Yngste barnebarns bursdagsønsker
5-åringens bursdagsboller

 

2 kommentarer
    1. Det var litt av en bursdagsfest for barnebarnet, med kaker, muffins og pakker. Veldig greit å ikke dele bilder av barn og ande gjester. Jeg gjør heller ikke det uten å spørre om det er greit. Når det gjelder barn legger jeg aldri ut noe. Håper du har hatt en fin onsdag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg