Andres blogginnlegg………

Litt ubetalt reklame for andres blogger i dag 😉

I dag har jeg lest innleggene til andre bloggere. Gjør jo det hver dag, men nå ble det mange.

Og hvem er disse bloggerne?

Jeg får inspirasjon til egne innlegg ved å lese dem, og dessuten interessant bare å se hva andre driver med….. og tenker….

Dessuten er jeg inni en fase hvor jeg prøver å lære mer om blogging. Utvikle meg selv.

Har meldt meg på et kurs som heter Skrivemaskinen som drives av Lene på Blogg Bedre. Hun er journalist med egen blogg. Hun har også egen Facebookside.

Du kan se et tidligere innlegg jeg har skrevet om det HER.

Jeg har som sagt lest noen innlegg på framsida av Blogg.no i dag, og vil gjerne anbefale noen av bloggerne.
Det er blogger som jeg er innom hver dag, på grunn av at de er interessante å lese.

En av dem er Karidansen.
En annen er Frodith.

Og vi har videre på Blogg.no:
Dedicat, Evaswindow, Fruensvilje, Tastaturheks, Annebe, Kjerringtanker, Utifriluft, Vestfrøken, Etdiktomdagen, Midtlivskrise, Solliv og mange flere, og noen også på andre plattformer….

“Gadd” ikke å sette inn link på alle 😉 Beklager, kjære bloggvenner…… Men du som leser kan søke dem opp selv……

Og hvordan har vi det?

Vi leser og kommenterer innleggene til hverandre, og blir vel som de utenfor sier: “en menighet” 😉
Men det skal nå sies at vi alle har mange flere lesere enn som så! Derfor er det nok mange “utafor” som følger oss også 😉

Vi er alle innom, eller fast, på Topp 100-lista til Blogg.no. Så er det sagt 🙂

Det er i hvert fall et koselig samfunn her inne.
Men vi har nok alle en balanse i livene våre med et liv utafor bloggen også, heldigvis……

Tilbakeblikk

Ikke bare ser jeg på andres blogginnlegg i dag, jeg ser på mine gamle også 😉 Noen av dem. For det har blitt ganske mange siden september i fjor.

Noen av dem handler nettopp om blogging. Tre av linkene finner du under her.

Hvorfor blogger jeg?

5 positive tanker om blogging.

Pensjonister bør blogge, sa Ingeborg.

Og framover?

Joda. Jeg fortsetter å blogge. Og som jeg skrev i et tidligere innlegg, vil det vise seg om innhold, strategi og frekvens vil endre seg etter hvert som jeg går videre i kurset jeg holder på med.

Moro er det uansett. Noe skal en holde på med. Og hvorfor ikke dette? Kan jo av og til gå ut over andre gjøremål, men har lært meg med åra å ikke ha altfor dårlig samvittighet for ting som ikke blir gjort….

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Herlig. Masse bra folk ja. Og veldig koselige mennesker. Jeg har møtt flere og håper å se deg på et treff en gang også. Takk for flott innlegg.

    2. Tusen takk for hyggelig oppmerksomhet 😀 Prøver å klikke meg innom de jeg finner i ”bloggblokka”. Men ikke hver dag man rekker over alle 🙂 Lykke til videre 🙂

    3. Takk for hyggelig omtale! Jeg kommenterer ikke så ofte og mye som jeg gjorde de første åra jeg blogget. Jeg svarer heller ikke alltid på kommentarer nå etter at vi ble flyttet over til den nye plattformen. Det tar jo en del tid, så det blir en avveining. Samtidig er det jo veldig koselig å ha litt kontakt med andre bloggere. Da er jo kommentarfeltet den enkleste måten.

      1. Kommenterer av og til jeg også. Leser flere innlegg enn jeg kommenterer. Ble jo litt annerledes som du sier, etter overflytting til ny bloggplattform. Der var det enklere å følge med på kommentarene….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg