Blitt høy på meg sjøl nå kanskje?


Ja nå kan du tru…
Jeg kunne lett ha laga og klistra opp den navneplakaten sjøl, så klart, men må fort innrømme at SÅ høyt oppe er jeg nok ikke på grunn av min bloggtilværelse og nylige uventede og ekstremt høye plassering på bloggtopplista😜
Hva i all verden😅🙄
Jeg skulle på et arrangement med Nabo G og Nabo M, og visste på forhånd at vi var så heldige å få reserverte plasser, men det som møtte meg da vi entret salen og skred fram mot første rad, var likevel ganske overraskende og fornøyelig. Se bare på bildet, da😀Pensjonistgunna.
Vi skulle overvære opptak til The Voice, Blind Audition, og jeg hadde fått 3 billetter av Datter Siri.
Det var en i produksjonen som sørget for navnelappene, og hun tok i mot oss også. Hun leser bloggen min, sa hun og syntes det var artig med «Pensjonistgunna» som tekst på reservasjonsplakatene våre. Det syntes jeg også😅
Vurderte å feste lappen på brystet når kameraene var på for å få gratis reklame for bloggen sånn utpå nyåret når sendinga går på lufta. Tull😉 For neida, så gæern er jeg heldigvis ikke. Hadde nok uansett blitt klipt bort😜
Jeg kommer tilbake med litt mer fra dette senere…..

Endelig starter det
Dette var spennende

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg