Blomsterflor på vent…..men endelig….🌼🌿


Litt på hæla med blogginnleggene. Eller rettere sagt på etterskudd med å lage innlegg til bildene jeg har tatt. Må nok skylde på all skrivinga om den berømmelige Stockholmturen vår. Det vart MYE. Men både artig å oppleve og moro å skrive om i ettertid. Så da vart det slik. Andre innlegg….og bilder…måtte vike for denne begivenheten.
Slik som sommerblomstene mine. Heldigvis har de fått bedre behandling i virkeligheten. For de er allerede planta i potter og kasser og i bed. Det er bare på bildet at de fortsatt befinner seg i handlekurven på Plantasjen.
🌼
På grunn av den varme, nydelige mai, koser de seg nå på rett plass, og har vært der ei stund. Og forhåpentligvis vil de vare og blomstre noen måneder, hvis jeg steller dem godt. Har lovet dem at det skal jeg prøve på. Og jeg gjør så godt jeg kan. Har skaffa meg ekstra jobb med dette plantestellet, men det er verdt bryet. For det er bare så vidunderlig vakkert å fråtse i blomsterprakt disse få sommermånedene.
🌼
Jeg får ikke sagt det ofte nok.
Vil du se hagen min nå?
Fika og kunst på Skeppsholmen og hjemme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg