Bobler er gøy…..


Så vart det mulighet for lek og moro igjen for puddelen Barney. Det skorter litt på det sånn daglig når han henger sammen med meg.
🐩
Når han er sammen med Yngste barnebarn derimot, blir det fart og spenning. Så mye moro at han ikke har tid til å ta seg en lur eller slappe av. Da blir han desto mer sliten og trøtt etterpå. Sjøl om han er blitt over 9 år gammel allerede, er han en spretten puddelgutt med godt humør.
🐩
Jeg tok en del bilder av lekekameratene da Yngste testa den nye såpeboblemaskina si på plenen.
Den var det også fart i skal jeg si.
Haugevis med bobler ble spydd ut og Barney prøvde å fange flest mulig av dem. Fikk heldigvis ikke  snappa så fryktelig mange før de sprakk på bakken og i lufta.
For såpe er vel ikke akkurat den beste føde for en puddel heller.
Det gikk bra. Ingen problemer i etterkant.

Han har vært med på en sånn lek et par ganger før også han.
Da blogget jeg også om hendelsen.
Sladding, Barney og såpebobler.
Barnebarn og Barney på såpeboblejakt. 

 

4 kommentarer
    1. Klar bobler er gøy. Både for mennesker og dyr 🙂
      Nå har jeg lest meg opp en del på innlegg hos deg. Er en evighet siden jeg har lest blogger, så jeg må ta en kommentar her nå, så skal jeg prøve å holde meg mer oppdater etterhvert 😉
      Mange fine innlegg, og spennende at du også tar for deg samme prosjekt som kjerringtanker.
      God lørdag, og gode klemmer fra meg <3

      1. Tusen takk for hyggelig kommentar🙏🏻 Ikke alltid like flink til å lese blogger jeg heller. Går i rykk og napp. Noen ganger mer enn nok med å få laget innlegg sjøl😅 Riktig god lørdag til deg også, og klem😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg