Brukte opp 2 timer for kun 2 minutter på Frogner🤗

Jeg måtte ta turen til andre sida av byen. Hadde den årlige timen med mammografi på Evidia røntgensenter på den gamle Røde Kors- klinikken borti der. Gikk til trikken. Så trikk og buss for trikk og trikk til Skillebekk.
Det er nemlig fortsatt buss for trikk på en liten del av den egentlige trikkestrekningen. Fra 4.mai er det over. Da er de nye trikkeskinnene og andre forbedringer på plass. Det blir helt sikkert fint.
♦️
Jeg rakk å ta en tur med bilen til kjøpesenteret på morran før denne kollektivreisen. Måtte bare handle inn mat til et lunsjselskap jeg skulle ha dagen etter. Og så prøvde jeg å få tak i et KK hvor Datter figurerte på framsida. Men de var utsolgt. Det vart en sjanse senere, nedi byen.
Før og etter handleturen rakk jeg også 2 turer med Barney i skogen.
Og så altså turen til Skillebekk.
♦️
Litt flaks der, for rett på andre sida av holdeplassen var det både en Narvesen-kiosk og en Jokerbutikk.
Hvorfor trengte jeg det?
KK-bladet hadde de ETT eksemplar av på kiosken. Check✅
På Joker fikk jeg tak i en stk. mango som jeg hadde glemt å kjøpe tidligere på dagen✅
Og så mammografien. Traska 5 minutter opp dit. Litt venting, for ute i god tid.
Kom inn før tida. Av med klærne på overkroppen og så bilder.
Tok 2 minutter.

Derfor vart overskriften slik som den er.
«Brukte opp 2 timer for kun 2 minutter på Frogner»
Men fikk jo kjøpt et blad og en mango også da.
Og på det nederste bildet sitter jeg på venteværelset med bladet på knærne.
♦️
Og etterpå vart det litt spasering, trikk- og busskjøring igjen før jeg var hjemme.
Resultatet av mammografien får jeg en annen dag😌
Prøver alltid å tenke positivt. Ikke tro det verste. Ringer for å få resultatet noen dager etter røntgenundersøkelsen.


Venter på trikk nr. 2 nedi byen.


Her er kartet inne på EN-appen som viser spaserturen fra holdeplassen til klinikken👆
Og under er et bilde fra venteværelset👇


Forsidepike igjen.
Min rosa-historie.

4 kommentarer
    1. Opp på Frogner har jeg gått mange ganger..
      Liker meg der også! 🙂
      Du fikk utrettet masse og fikk god tur med med trikk og buss og trikk…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg