Da Barney havna på pub igjen🐩😅

Vi var nedi byen på lørdag. Som jeg tidligere har skrevet, så vi på paraden for St. Patrick. Du kan lese innlegg om det nederst på sida.
Og ikke bare så på…vi gikk i paraden et stykke også🐩💁🏼‍♀️☘️

Da vi nå først hadde tatt trikken ned til sentrum, ville vi gjøre mer enn å se på den irske paraden. Vart sultne, så fant et sted vi kunne ta et lett måltid og litt lørdagsdrikke.
☘️
Nabo og tobeint følgesvenn på turen hadde Googla litt og funnet flere steder i Oslo hvor det er lov til å ha med hund inn👏
Før trodde vi at det bare var ett sted, og der har vi vært 3 ganger.
Det kan du lese om i innlegg nederst på sida.
Det er faktisk flere steder, så vi har tenkt å teste ut disse framover.


Her har Barney lagt seg godt til rette på gulvet, midt i stjerna🐩😅
Er jo liksom blitt stjerna på bloggen min, så passer bra….


Vi er på Burns nedi byen. Hundene fikk vannskål på deling og litt hundegodteri av dama i baren. Skikkelig god hundeservice.
Vi tobeinte bestilte toast med skinke og ost og et glass med rødt hver.
Barney ser lengselsfullt etter toasten, men den ville jeg ha for meg sjøl.

Litt av interiøret og kunsten vises under her.


De andre relaterte innleggene finner du ved å klikke på linkene:

Da Barney og jeg pynta oss og gikk i tog.

Film og bilder fra paraden.

Med  bikkjer på burgerbar.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg