De 3 på toppen

Vi bloggere kan jo skrive om så mangt. Noen er temabloggere. Andre er som meg. Skriver det som faller meg inn der og da….her og nå….En hverdagsblogger.

Jeg skriver ikke for å “fiske” lesere, tror jeg, men det er alltid artig at folk leser det jeg rabler ned. Så det er vel sånn hverken eller, midt i mellom eller den gyldne middelvei jeg spaserer på med innleggene mine.

Tok meg tid til å se på statistikk igjen, og fant ut at jeg kunne se hvor mange lesere det er på hvert innlegg i gitte perioder. Interessant.

Det kan være helt tilfeldig hvor mange, og hvem, som stikker innom på de forskjellige dagene, men samtidig var det interessant å se hvilke innlegg som hadde flest visninger.

Det er nok kanskje ikke helt tilfeldig. Noen overskrifter er mer fengende enn andre, og bildet har sikkert også en betydning. Dette vet jeg vel egentlig.

Jeg bryr meg vanligvis ikke om det, for skriver det jeg har lyst på akkurat da.

Men jeg kan jo lære litt av å se på statistikken. Og kanskje jeg blir mer “utspekulert” etter hvert, for å «fange» flere lesere?

De 3 toppinnleggene mine de siste 28 dagene er som følger:

Nr.1 Den rosa dagen.

Nr.2 Klokka 16:57 i dag skjedde det

Nr.3 Sønn, datter, konfitert eggeplomme og hollandaise.

Så hvis du gidder, og ikke har noe annet å gjøre akkurat nå, kan du klikke og lese…..hvis du ikke har sett dem før….
Litt rart forresten at bloggstjerna Barney ikke kom blant de 3 øverste🤩🐩😉
Mysterimiddag med stekt laks, agurksalat, røstipoteter og hollandaisesaus

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg