Den tredje dagen er den enkleste

 

Heisann! I dag er den grønne dagen. I hvert fall i klesutfordringen til Frodith.  

Mitt forhold til grønt 

Grønn jtfordring fra Frodith, med grønn ulljakke fra Irland og Irlandcaps
Hei til den grønne dagen

Jeg liker grønt veldig godt. Jeg liker å omgi meg med grønne planter i leiligheta. Men i dag handler det om hva jeg skal ha på meg. Liker jeg å bære grønne klær?

Ja, jeg liker det veldig godt. Altså både på meg og rundt meg. Alle nyanser.
Når jeg åpner klesskapet ser jeg mange grønne varianter.

Det henger vel også sammen med min opprinnelige hårfarge, som var rød.
Rødt og grønt passer som regel sammen.

Og hvorfor dette grønne stuntet?

Hvis du har lest innlegg fra meg tidligere i uka, skjønner du det.
Bloggkollega Frodith ga oss bloggere en veldig artig utfordring.

ROSA og GUL er gjennomført. Klikk på de blå linkene for å lese.

Og nå altså grønt!
Det ble ikke vanskelig. Føler noen ganger at jeg kanskje bruker for mye grønt.
På bildene har jeg valgt den grønne ulljakka som jeg kjøpte i Irland. Og du skjønner helt sikkert at capsen er kjøpt samme sted.

Og PS: De neste dagene kommer ORANSJE, TURKIS/BLÅ, RØD og LILLA. Så følg med!

10 kommentarer

Siste innlegg