Måtte grave fram noe gult….

Slettes ikke vanskelig for meg å finne denne fargen i skapet?

Frodiths gule utfordring på bloggen med gule klær
Gult er kult og morsomt ser det ut til

Gul klesutfordring. Jeg trodde jeg hadde mye gult, for jeg elsker gult. Men det viste seg å ikke være så mye rent gult.

Mange mønstrete klær med gult i, men ikke rent gult. Noe fant jeg.

Så det vart et par gule bilder.

 

Selfie-ekspert? 

Vil ikke si det. Har mye å lære. Men det er stor framgang. Det starta med at jeg ikke tok selfier i det hele tatt. Brukte bare bilder av Barney, blomster, mat og natur og slikt her på bloggen.

Så tok jeg det et steg videre med å presse meg sjøl via et blogginnlegg:

Det går framover på selfiefronten.

Blitt noe bedre etter det? Nei.

Men nå ble det bedre. Bloggerkollega FRODITH har æren.

Jeg ble med på utfordringen hennes. Klesutfordringen med en farge for hver dag. Seks dager med hver sin farge. I dag har jeg kommet til farge nummer 2, som altså er GUL.

Må innrømme noe….

Det vart mer lettvint for meg med denne utfordringen enn jeg hadde trodd. For Frodith hadde en tilsvarende utfordring for noen år siden, og jeg må innrømme at jeg har brukt bilder fra arkivet i dagens utfordring.
Dette er altså dag nummer 2 som er GUL, og i går var det ROSA dag.
Den kan du se ved å klikke på linken:
Den rosa dagen, nr.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg