Der går grensa, sa’n🫣


Barney som vanlig på morgentur, men litt uvanlig for ham denne dagen. Kanskje litt ubehagelig også, virka det som.
Han har IKKE klatra oppi huska sjøl, for å si det sånn.
Det er jeg som har putta ham oppi der.
Men det  varte ikke lenge.
For puddelen er både kvikk og rask.
Så han hoppa lett ut igjen.
Hvorfor i all verden utsette ham for slike plager?
Alt for bloggen kanskje?
Kan virke sånn. Beklager, Barney.
Men fu får skinne mye på bloggen ellers, så tilgitt?
Han har det med å tilgi ganske fort.
Rakk så vidt å ta bilde da han var oppi huska.
Og da han lett hoppa ned til tryggheten på bakken.
Jeg kan forklare.
Kan skylde litt på Frodith også?
Nei, sjølsagt gjør jeg ikke det.
Helt og holdent min idé det med Barney og huska.
Men HUSKA er Frodith sin idé.
Jeg kasta meg på hennes høstutfordring.
Og dagens tema er HUSKER.
Da vart det slik, da….
Og kan forsikre deg om at Barney er sitt gamle jeg igjen…
Frodiths høstutfordring nummer 4.
Og her mine tidligere innlegg i høstutfordringen:
Benk
Trapp
Bru

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg