Det blir bursdagsfeiring i dag🎉

Jeg har ikke bursdag, men Datter. Det skal ikke feires med hele familien i dag. Det blir en annen dag. Men jeg er så heldig å få servere lunsj til henne og en venninne hjemme hos meg på dagen hennes. Slik var det i fjor også.
Staselig lunsjbesøk
Slik lagde jeg lefserullene til bursdagslunsjen
Av naturlige årsaker får du ikke se noe fra feiringa i dette innlegget, for lunsjen har ikke starta når dette publiseres på morraskvisten.
Men du skal nok få grundig dekning etter hvert, kjenner jeg bloggen rett.
Litt vet jeg pr. nå. Hva jeg skal servere for eksempel, og hvem som kommer.
🎉
Jeg skal lage noe som er min favorittpastarett, og som faktisk bursdagsbarnet har foreslått. Den består av fersk pasta, persillerot, røkelaks, purre, kremfløte, safran, cayennepepper og hvitvin.
Framgangsmåten og bilde av retten skal du få her på bloggen en av de første dagene. Jeg gir mer enn gjerne fra meg den oppskrifta, for dette er som sagt en av yndlingsrettene mine.
🎉
Men du må altså vente til retten er produsert. Og innlegget kommer nok ei god stund etter det igjen.
Dessuten skal jeg lage en Pavlova-kake. Den er så klart allerede laget når dette innlegget publiseres på onsdagsmorran, men for å være ærlig….. må jeg innrømme at sjølve innlegget blir skrevet på mandagskvelden. Så derfor er det ikke noe bilde av den heller.
Så du må vente…….
Jeg setter inn et gammelt bilde fra en tidligere feiring så lenge, jeg…..

14 kommentarer

Siste innlegg