Det gikk meg hus forbi……🫣

Reklame | CURLI

Ikke mye å juble for kanskje, men hopper nå inn med et kort innlegg om saken likevel.
🟣
Er litt sent ute, men pytt, pytt….

Ikke mer enn 21 dager/3 uker forsinka.
Kunne vært verre.

Det dreier seg om min oppstart med blogging.
Den spede begynnelse.
Min forsiktige inntreden i bloggverdenen på Blogg.no.
Og datoen var

21.september i 2018.
Altså 6 år og 3 uker siden.

Her er innlegget:

«Jeg innvier bloggen min med et bilde av min mellompuddel Barney, 3 år, som lukter på og beundrer(?) buketten matmor har fått.

Å ha mennesker rundt seg som setter pris på tjenester man gjør, er alltid koselig….og særlig når blomstergaven er uventet.

Det blir et kort, første innlegg her, men jeg kommer helt sikkert tilbake med historier om både Barney og mye annet som opptar meg i min nyervervede pensjonisttilværelse.

Det var bare greit å få ut noe på sida til å begynne med.

Vi sees»

Ettårsjubileum
Og da kom jubileumsdagen
♦️
Spesielt tilbud:
Bestill hårføneren CURLI AeroFlow med rabattkode gunn10 ved å trykke på linken. 
Dessuten er det mange andre  produkter på CURLI-sida som du også får 10 % rabatt på ved å bruke rabattkode gunn10
via denne linken: CURLI AeroFlow

6 kommentarer

Siste innlegg