Og da kom jubileumsdagen!

Ja, i dag er det akkurat 1 år siden mitt første blogginnlegg ble publisert. Den 21.september 2018. Jeg markerer det med litt mimring. 

Et annerledes innlegg i dag

Jeg har hatt mange “annerledes” innlegg opp gjennom, men i dag kjører jeg på med link til noen av de aller første.

Samtidig putter jeg inn noen bilder fra arkivet.

Endelig pensjonist.……skrev jeg for ett år siden.

 

Høst på Domkirkeodden 2018…..

 

Sommerblomst og septemberblomst..….var også et innlegg for ett år siden. Like aktuelt nå, på denne vakre solskinnsdagen vi har på Hedmarken i dag. Høstbildet ble tatt i fjor. Ikke riktig så gule bjørker enda i år…….

Barney og 17.mai 2019

På en jubileumsdag må det være flagg. Ikke gått så langt at jeg har satt ut flagget i dag. Men setter inn bildet av Barney på 17.mai i år 😉

Bratt læringskurve…..er artig å se tilbake på i dag. Egentlig like aktuelt 😉

Og jeg avslutter billedgalleriet med meg sjøl, og statuen som ser ut til å lede meg framover i Ekebergparken.

Og ikke minst en bløtkake for anledningen. Den er dessverre spist opp for flere måneder siden 😉

Så da er det bare å ønske meg sjøl lykke til videre i bloggverdenen. Måtte det vare lenge….. 🙂

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg