Det holdt i 26 dager, men gir vel ikke opp?


Å holde ut i 26 dager kan være bra det, men sjølsagt er det avhengig av hva saken dreier seg om.
Her er, for å si det med en gang, det valgte bildet ganske intetsigende og kanskje litt misvisende, men en illustrasjon må jeg ha på bloggen, så da vart det dette.
♦️
Det vart forresten knipsa ut i løse lufta en kveld da nordlys visstnok var å se i store deler av landet.
Da hadde jeg nylig lest at nordlys sees tydeligst gjennom kameralinsa, så etter det bestemte jeg meg for å knipse et bilde sånn dann og vann utpå kvelden på de dagene nordlysappen viser høy aktivitet på akkurat dette.
Mislykket som du ser.
Men viser i hvert fall litt grå skyer.
♦️
Av en eller annen grunn vart ikke bildet slettet, så da kom det til nytte her.

En digresjon av en annen verden, vart dette.
Det innlegget egentlig skulle handle om, var min utholdenhet i 26 dager, som viste seg å ikke være en bragd likevel, for det var ikke jeg som bestemte at plasseringa mi på topp100-lista til Blogg.no skulle være blant de 20 beste i hele 26 dager.
Det var det leserne som bestemte, for det er antall sidevisninger som avgjør plasseringa.
♦️
Må jo skryte av at jeg lå på førsteplass i hele 3 dager også, før det gikk litt opp og ned mellom 1og 20.
Men altså i dag var jeg på 22. plass.
Slettes ikke så verst det heller, men mer stas å ligge høyere opp.
Men jeg gir ikke opp.
Fortsetter å skrive og ta bilder så lenge det er moro, uansett plassering, for «Den som gir seg er en dritt!»
♦️
Hvem sa dette først?
Mantraet om dritten er fritt oversatt etter Astrid Lindgren sin fortelling om Brødrene Løvehjerte.
”Men da sa Jonatan at det var ting som måtte gjøres, selv om de var farlige, for ellers er jeg ikke noe menneske, bare en liten lort
.
Og når jeg først snakker om å gi opp eller ikke.
Nordlyset gir jeg heller ikke opp.
Hva i all verden!
Eplekaka som overrasket
Dronninga har abdisert

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg