Det siste nå….og så får vi sjå…….🤗

N
DAGENS BILDE.
Kanskje det foreløpig siste i denne serien?
Vi får sjå hva som skjer.
Litt masete å presentere et bilde hver dag.
Gått bra hittil.
Det første var i november:
Starte «Dagens bilde», kanskje?
Hver dag, unntatt i går.
Og da Frodith hadde «Januarutfordring».
Da kjørte jeg på med det i stedet, hver dag.
Det første bidraget mitt der var:
Frodiths dyr.
Vart dyr i dag også.
Barney som venter på besøk.
Han aner alltid i god tid at det kommer invitert besøk.
Kanskje for at bordet er dekket på?
At jeg forbereder mat?
At jeg har på meg andre klær?
Eller at han rett og slett har en godt utviklet sjette sans?
Han skjønner det i hvert fall.
Og klokka halv ett kom Datter og Yngste barnebarn.
Morsdag og fastelavn.
Jeg fikk gave og de fikk boller.
Og Barney vart glad for besøk.
Dette vart søndagsbidraget i «Dagens bilde».
Skal ikke stresse meg sjøl lenger med å måtte presentere et «Dagens bilde» hver dag herettter….
Men kanskje av og til……
Vi får sjå….
Og litt mer fra besøket kommer senere…..

10 kommentarer

Siste innlegg