Det var da voldsomt🙄


Det er da helt rått. Hvor mye jeg har rabla ned av skriverier, altså. Ikke drevet på lenge heller, synes jeg.
Første blogginnlegget var 21.september 2018.
10.april 2020 publiserte jeg det siste innlegget i den første bloggperioden.
Da var det nok hovedsakelig flyttinga til Oslo og ikke koronapandemien som gjorde at jeg slutta. For under pandemien hadde det vel vært greit å ha blogginga for å «treffe» folk?
♦️
16.februar 2021 var jeg så vidt innom med et lite innlegg. Syntes nok at besøket i Holmenkollen fortjente litt skriverier.
1.desember 2022 fikk jeg plutselig et innfall om å starte opp igjen. Skulle i hvert fall prøve. Og siden har jeg drevet på jevnt og trutt. Hadde faktisk savna det, viste det seg. Fin hobby, da. Og passer bra å kombinere med den enkle fotograferinga jeg driver med av og til.
♦️
Skjermbildet jeg viser deg øverst er altså av kontrollpanelet på bloggen min. Du som sjøl blogger, ser jo det.
Grunnen til at jeg tok akkurat bilde denne dagen, var tallet 1200.
Nesten utrolig at jeg har klart å rable ned ord som har blitt til 1200 publiserte blogginnlegg. Kunne fort ha blitt ei bok av så mye skriverier. Men den ville ha blitt litt rotete.
♦️
Fortsetter å drive med skriveriene på den måten jeg gjør, så lenge jeg har lyst, tenker jeg. Forfatterskap overlater jeg til andre. Det jeg driver med er mer en dagbok som ikke lenger er hemmelig. Dagbøker bør være private og hemmelige. Men så skriver jeg ikke om alt jeg tenker og gjør heller da. Men du får vite mye av det som skjer i livet mitt……

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg