DET var forklaringen, ja…….☺️

Flere måneder sida sist, må det være. Kanskje et helt år. Husker ikke helt. Hadde nesten glemt hvordan det var. Og takk for det. For dette er ikke noe jeg ønsker velkommen. Reagerte ikke på de første symptomene en gang, nettopp fordi det var så lenge sida.
På fredagen skyldte jeg egentlig på den nye sminken min, for øya begynte å renne. Var rimelig blank i øya hele kvelden. Var likedant etter at alt var fjerna, men klarte ennå ikke å koble det opp mot en gryende forkjølelse.
Men nå husker jeg hvordan det er. Har nemlig to dager etterpå fått en uggen følelse i huet, øya renner fortsatt og ikke minst sneven av sår hals som virkelig  gjør at jeg erindrer hvordan det var (og er) å  være forkjølet.
Men så blir det spennende å sjå hvordan det bærer i vei. Jeg minnes jo også at forkjølelser opp gjennom livet har arta seg veldig forskjellig. Håper at dette er av det milde slaget som slipper taket raskt. Og det er så klart avhengig av hvor flink kroppen min er til å stritte i mot virusangrepet…….
Ja, det måtte komme
Hvorfor jeg måtte melde avbud, og litt medisinråd

12 kommentarer

Siste innlegg