Detta vart stusselig😜

Reklame | Bokshop.no

Det er det nye bloggkonseptet mitt, da. Om å framsnakke og skrive litt om bloggeren på plassen rett over meg på Topplista. Og gjerne litt om sjølve innlegget til vedkommende også.
Den første dagen jeg prøvde meg på dette, var det Mestro06 som fikk «æren».
I går var det bloggeren Audmarit.
Noe av det første jeg gjør om morrran er å sjekke hvor jeg ligger på Topplista til Blogg.no. Må bare innrømme det……🫣
I dag ligger jeg på 18. plass, ett hakk opp fra i går.
Men hvem ligger da som nummer 17?
Joda, det er Audmarit som også har hoppet opp ett hakk, og dermed ligger rett over meg. Og så skal jeg altså for å være tro mot mitt nye konsept, presentere hennes blogg; noe som jeg hermed har gjort. Se linken over her.
♦️
Vart ikke veldig fornyende og spennende, for hun hadde ikke noe innlegg i går. Det som fortsatt ligger der er fra 16.juni. Så derfor viser jeg til forrige blogginnlegg:
Og nummer 2 i mitt nye konsept ble…..
Men så skal det sies at det heldigvis ikke er en plikt eller krav vi har hengende over oss…..dette med å lage blogginlegg hver dag. Nå er jeg inne i en periode hvor det flyter ganske bra. Men plutselig blir det vanskelig. Har opplevd det mange ganger, jeg. Skrivesperre eller hva en nå skal kalle det.
♦️
Hadde faktisk et opphold på over 2 år en periode, jeg…..Det var skrivesperra si, det😅
Eller var vel helst andre ting som var mer viktig i livet mitt akkurat da kanskje?
Så jeg skjønner deg godt, Audmarit. Og er det ikke befriende godt at ingen andre enn oss sjøl bestemmer hvordan og når vi skal utføre denne «jobben» vår?
Eller rettere sagt hobby, for mitt vedkommende…..
Hvem er den første bloggeren som får æren?
Kanskje mer fram i skoa og opp i ringa?
♦️
Hva med å kjøpe en bok med rabatt via nettet?
Bokshop.no

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg