Egentlig ikke kosete…..men….😜


Vi hadde besøk, og det elsker Barney.
Jeg også så klart….
men ikke så hoppende, entusiastisk glad som puddelen.
Blir fort utslitt av slikt, så jeg tar det litt mer med ro.
Han pleier å sove litt sånn midt på dagen også….
min kjære Barney….
men ikke når det er gjester på besøk hele dagen.
Da må han holde seg våken for å få med seg alt som skjer. Kan jo fort gå glipp av noen godbiter som faller på gulvet når vi spiser…..
eller andre spennende ting som eventuelt skulle komme til å skje.
Så da blir han trøttere enn han trur at han er.
Da jeg tvang ham til å sitte på fanget…..
ja, han liker egentlig ikke å slå seg til ro på et fang…..
så ble det litt tvangskosing.
Men sjå på bildet, da.
Han koste seg jo skikkelig.
Sovna nesten….
Eller….tror jammen at han sov på ordentlig.
Tydelig tegn på at han egentlig burde ha tatt seg en frivillig pust i bakken.
Men det hadde han jo sjølsagt ikke tid til.
Han satt lenge sånn, rolig på fanget mitt.
Helt eksepsjonelt.
Koselig, da..
Slektninger?….sa Barney
Vi måtte hente gjestene.
Puddelen og marmorkaka.
Slik lagde jeg lunsjen til sjeldne gjester.

6 kommentarer

Siste innlegg