En blogger ga inspirasjon til 29 punkter om meg sjøl

Det er alltid koselig og givende å lese andres blogger. Noen av dem leser jeg daglig. Andre blir mer sjelden. Det kommer selvsagt an på hvor ofte de legger ut innlegg også.

 

Her om dagen hadde leneetarnes.blogg.no et innlegg som inspirerte meg såpass at det faktisk blir rent tyveri 😉 Må bare kreditere henne med å vise til bloggen hennes 😉 Klikk på den blå linken over her for å komme til bloggen hennes. Anbefales!

Jeg skal beskrive mitt liv ved hjelp av alfabetet!

 

Apotek: Jeg har jobbet i apotek i mange år. Nå er jeg pensjonist og jobber fortsatt i apotek, men bare max 30 timer i måneden.

Barney: Det må bli B for Barney. Puddelgromgutten min som er 4 år.

Calcium: Jeg tar calcium, eller kalsium, som det skrives på norsk. Forebygger benskjørhet. Tas i form av tabletter. Viktig også på grunn av at jeg tar noen tabletter som har benskjørhet som bivirkning.

Danse: Jeg liker å danse, men det blir lite av det nå for tida.

Ekteskap: Ja, jeg har vært gift. Men det er ca 18 år siden!

Farmasøyt: Utdannet meg til reseptarfarmasøyt for mange år sida, på begynnelsen av 70-tallet.
Et innlegg om det HER.

Gunn: Hvis du ikke visste det fra før: Mitt navn er Gunn, og ikke Pensjonistgunna 😉

Hamar: Født på Hamar og bor på Hamar, men bodd mange andre steder i mellomtida.
Det kan du lese om HER.

IPhonen: Den dingsen har jeg vel blitt alt for avhengig av, men kjekk å ha både til å ringe med og andre ting….

Jente: Selv om jeg er 68 år, føler jeg meg av og til som ei jente inni meg.

Kreft: Hadde brystkreft for litt over 4 år siden 🙁
Det har jeg også skrevet om tidligere.

Leilighet: Bor for tiden i leilighet, og trives med det. Slipper grasklipping og snømåking.

Mor og mormor: Kan ikke velge bare ett ord her. Må bli begge to. Lykke i livet!

Nabohjelp: Gode naboer er bra å ha. Tar inn avisa for hverandre og vanner blomster.

Oslo: Hovedstaden i Norge, ja visst, men også der jeg har barn og barnebarn.

Pensjonist: Har vært pensjonist i 19 måneder nå, og trives med det. Litt jobbing blir det allikevel, som du vet.

Q-tips: Bruker det bare for å fjerne mascara og sminke som har kommet utafor der det skal være 😉

Ringebu: Har bodd der også, jeg…..

Singel: Dette er ikke en kontaktannonse 😉 Jeg er fornøyd med tilstanden 🙂

Tankefull: Kan nok være det av og til. Men mest positive tanker som surrer oppi der. Da er det fint å skrive det ned. Blogging er bra, vettu……

Undrende: Ja, hvor mye mer undrende jeg er enn andre er vanskelig å si, men vil jo finne ut av ting når det er noe jeg funderer på….

Venner: Det må bli V for Venner. Ingen nevnt, ingen glemt…..

WWW: Må bli World Wide Web. Ikke mange norske ord på W. Dette fenomen er jeg i hvert fall avhengig av 😉

Xsara Picasso: En bil jeg hadde …….

Yrkesstolthet: Det har jeg i hvert fall.

Zombi: Tja….føler meg sånn om morran mange ganger 😉

Ærlighet: Veldig viktig egenskap. Setter stor pris på dette hos de jeg omgås, og mener at jeg sjøl behersker det……

Økonomisk: Det kan jeg garantert si at jeg er, og har alltid vært! Har budsjett og greier….

Åpenhjertig: Akkurat DET er situasjonsbetinget. Blitt mer åpen på bloggen etter hvert, men jammen er det mye jeg ikke åpner opp for også. Tror det blir sånn……Vi får se……

 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg