Enda en kontroll


Kontroll, kontroll og atter kontroll. Mye av det for tida. Har sjekka tenna til både Barney og meg, helsekontroll begge to, bilen har blitt sjekka, og nå var det øynene mine sin tur.
🕶️
Synet sjekka jeg i vår hos optiker, men nå var det halvtårskontroll hos øyelege på grunn av et par flekker jeg har i øynene. Den ene flekken vart oppdaga ved en tilfeldighet for noen år siden, og da ble det satt igang et skikkelig apparat for å finne ut hva dette kunne være. Masse undersøkelser på øyeavdeling både i Elverum og Oslo, og det var på den tida jeg hadde min første bloggperiode, så det vart sjølsagt noen innlegg om det. Det kan du lese om her, hvis du gidder:
Min øyebekymring
Lysglimt i øyet
Grue meg igjen, eller?
🕶️
Så da troppa jeg opp hos øyelegen som holder til ikke langt unna. Dette var for noen dager siden. Var en god del forsinka, men gikk greit. Kjekt å ha telefonen med alle de funksjonene som er der inne i sånne ventesituasjoner. For da fikk jeg sjekka både nyheter og til og med overført penger mellom konti mens jeg satt der. Tok et bilde på venteærelset også.
🕶️
Det gikk greit. Ingen forandring fra forrige kontroll. Det var bra. Blir ny kontroll igjen om 6 måneder. Men det er lenge til, for først er det mer vår, forhåpentligvis en fin sommer og til og med høst🙋🏼‍♀️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg