Er du på Threads?

Bilde lånt fra Internett (The New York Times)

Har jeg ikke nok å drive med da? Virka jo slik i går. Skrev om det også.
Og slik vart mandagen her.
I går fant jeg på enda noe mer å bruke tida på. Er faktisk heller ikke diagnostisert som manisk, sjøl om det kan virke slik noen ganger.
Jeg får skylde på andre at jeg blir så inspirert og frista.
Det hadde seg slik at jeg oppdaget at Lenalykke blogg på denne plattformen Blogg.no hvor jeg sjøl er, hadde lagt ut innlegg på noe som heter Threads. Dukka opp i Facebook-feeden min.
♦️
Helt gresk for meg, men måtte sjølsagt sjekke. Leste om det og fant ut at det kom til Norge sent i fjor en gang. Dette vet du sikkert allerede, men hvis ikke: Det er eid av Meta, akkurat som Facebook og Instagram og er «Instagrams nye Twitter-konkurrent» (eller X som det heter nå)
Jeg har både Facebook og Instagram, så hvorfor ikke prøve dette også?
♦️
Oppdaget nemlig at det var mulig å dele lenker der inne, og det er jo perfekt for en som vil vise fram bloggen sin. På Instagram går det bare an i Stories-delen nemlig.
Så nå har jeg også Threadskonto. La ut ett innlegg i går for å prøve. Og det overrasker deg vel ikke når jeg sier at det var innlegget om den fantastiske EPLEKAKA. Blir spennende å se åssen det virker og om jeg kommer til å bruke Threads i fortsettelsen.
For at det skal funke optimalt må jeg jo ha en del følgere☺️
Har du lastet ned appen Threads?
Og hvis du er mer erfaren enn meg, har du kanskje noen tips til både meg og leserne mine som du kan skrive  i kommentarfeltet? 

8 kommentarer
    1. Har ikke Thrwads. Har faktisk ikke hørt om den. Tviler på at jeg trenger flere sosiale medier. Bruker fb en del Har en Instagram konto og en på X, bruker de sjelden. Har snapp,men brukes kun til å dele ting med storfamilien

      1. Snapchat bruker jeg sjelden. Instagram bruker jeg mye. FB bruker jeg bare for å publisere blogginnlegg på diverse blogggrupper. Så får jeg sjå hvordan det går med Threads. Twitter (X) brukte jeg aldri etter at jeg lastet det ned.

        1. Vi har en gruppe for storfamilien på Snapp. Så der deler søstrene mine og jeg bilder av hyttekos, skryter av seldyrkede grønnsaker, sopp vi har plukket. “Ungene” våre, som er i 20 og 30 åra deler bilder fra sin hverdag enten det er fra studier i Irland, oppussing av leilighet, middag, fjellturer, studentliv, tak-arbeid, det meste.
          Og så har vi ei tante-jente som har 4 gutter mellom 3 og 9 som deler bilder og små filmsnutter av gutta krutt.
          Dette er i en lukket gruppe, kun for oss i storfamilien. Det er kos.

    2. Takk for tips, aldri hørt om!
      Jeg er mest på blogg, lite på Facebook, og jeg var en del på X – men lenge siden.
      Og for mange år siden var jeg på et sted som heter Netlog! Et sted man kunne finne venner. Et sosialt nettverk som kom før FB. Plattformen er nå nedlagt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg