Er jeg godt nok forberedt?


Jeg burde ha lest mye mer i denne boka. Pleier alltid å forberede meg godt før ferieturer. Denne gangen har jeg ikke lest nok, føler jeg. Men får ta det som det kommer. Litt har jeg i hvert fall notert meg. Og det kan komme godt med.
🇸🇪
Som du ser av bildet skal vi til Gotland. Er vel etter planen allerede der
når du leser dette, tenker jeg. Med VI mener jeg naboen min med hund samt Barney og jeg. Har nevnt denne turen i tidligere innlegg.
🇸🇪
Ikke veldig krise at jeg ikke fikk lest nok før avreise, for tar med boka, som forøvrig er naboen sin, og kan lett lese mer både på bilturen østover i Sverige, på ferja til Gotland og på destinasjonen👍
Har aldri vært der, så alt blir nytt for oss. Spennende. Kan ikke gape over for mye heller. Må velge ut det viktigste.
🇸🇪
Men fint at vi kan ha med hundene våre. Menneskene i framsetene og hundene i baksetet, godt sikret med spesielle hundesikkerhetsseler. Og de er gode venner, så går greit å ligge sammen baki der regner jeg med.
Det er i hvert fall veldig hyggelig å ha med de firbente vennene våre. Og sikkert OK for dem også, for vi skal gå mange turer rundt omkring på Gotland.
🇸🇪
Kommer nok til å skrive litt om dette underveis, så følg med. Regner i hvert fall med at jeg kan koble meg på nett borti der også, og kanskje få tid til å skrive litt😆Vi får sjå…..
Haster med planlegging nå
Planlegging, pepperkaker, puddel og portvin
 Barney og jeg skal på ferietur snart

 

10 kommentarer

Siste innlegg