Ferden gjennom byen


Kollektivtilbudet i Oslo er bra
Det synes i hvert fall jeg
Det finnes busser
Som mange andre steder
Så er det trikkene
Og T-banen

 

Nok å velge i
Noen ganger må det byttes
Mellom buss og trikk
Trikk og T-bane
Også videre

 

Og planleggingsappene EN og Ruter
Er gode å ha

Trenger ikke å være kjent da
Kan være helt ukjent
Men må vite hvor jeg er
Og hvor jeg skal

 

Det er det eneste som kreves
Forslag om reiserute kommer
Denne dagen skulle jeg til Nydalen

 

Da vart det først litt spasering
Så trikk
Deretter buss for trikk
Så igjen trikk
Og til slutt T-bane

 

Funka bra, det
Jeg kom fram til rett tid
Skulle ta vaksine
På vaksinesenteret i Nydalen
Koronavaksine igjen….

Trikk og buss og trikk og….
Ved trikkeskinnene

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg