Feriestemning på ekte😎


Dette var bare helt digg. Etter å ha tilbrakt store deler av dagen i spesielle Gullspång, tilbrakte vi kvelden på balkongen i ferieleiligheta i Mariestad med bena høyt og vin og snacks i kort gripeavstand. Kaller det ferie, jeg, for det er det jammen. Nå er jeg pensjonist og har egentlig ferie hele året, men å komme vekk til andre miljøer og opplevelser er slettes ikke dumt, hverken for Barney eller meg. Og at vi var så heldige å kunne tilbringe noen dager sammen med en nabo i hennes ferieleilighet, var slettes ikke dumt.
Det var varmt vær da vi var der, så kjempefint å sitte ute på kveldene. Rett før vi la oss, gikk Barney og jeg den siste lufteturen for dagen, og det gjorde absolutt ingen ting at det var vakre blomster og slikt langs veien vi gikk.
Morgenen etter gikk vi en litt annen rute, og her passerte vi de gule du ser på bildet. Sola skinner, så det var definitivt ikke på kveldsturen at dette bildet vart tatt.
Mer fra oppholdet i og rundt Mariestad kommer senere….


Barney på tur til Göteborg
Veien videre fra Göteborg
Mat vart i fokus?
Har du hørt om mirakelet i Gullspång?
Gullspång var faktisk spesiell
Første gang jeg spiste galette

10 kommentarer

    1. Det er skikkelig deilig å bare skifte miljø 🙂 Trenger ikke å være langt, og ikke lenge. Men bare føle man er på ferie. Er du hjemme igjen nå da? 🙂 Gleder meg til mer bilder og oppdatering 🙂

      1. Ja, det er faktisk viktig med miljøforandring av og til, men absolutt ikke nødvendig å dra langt. Slik er mitt syn på saken også. Ja, og jeg er hjemme igjen. Det var en femdagerstur, og kjempekoselig. Så trivelig var det, at jeg så klart ikke rakk å blogge mens jeg var der😅 Men tok masse bilder, og innlegg fra turen må dere slite med ei stund til🤪

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg