Fikk en blomst av en nabo……igjen🙏🏻


Det er da så stas å få blomster! Jeg har kjøpt mange sommerplanter i et par omganger for ikke lenge siden, men har alltids plass til mer. En nabo skal være bortreist lenge i sommer og jeg skal vanne et par-tre grønne stueplanter som hun kommer til å sette ut, så det blir lettvint for meg. Det er da ikke rare jobben, så skal ikke ha noe for den tjenesten.
🌺
Men hun lurte på om jeg ville ha en begonia som hun hadde kjøpt for ei stund sida til terrassen sin. Og jeg sa takk. Hun mente at den ville ha det koseligere hos meg som skal være hjemme, enn alene på terrassen hennes i noen uker. Så den skjønnheten ser du 3 bilder av i innlegget her. Tror den heter Begonia Betulia. Vakker er den, og kommer nok til å blomstre hele sommeren og høsten hvis jeg passer godt på den. Her kommer link til 2 innlegg om planter jeg har fått av to andre naboer:
Gaven.
Går gullranken min og Barney sammen?

12 kommentarer

Siste innlegg