For gammel for karaoke?🤪


De foran og jeg etter. Sønn og Datter dro meg med, ganske så frivillig, på karaokebar etter at vi hadde spist middag på Palace Grill.
Jeg er ikke spesielt glad i å synge, men artig å høre på de som virkelig kan. Jeg måtte trå til innimellom, men hørte heldigvis ikke sjøl åssen det lød.
Datter derimot er god til å synge. Skjønner godt at hun liker å gå på karaokebar. Sønnen bidro også bra så klart. Moro var det.


Skikkelig fargerikt ute i resepsjonen, kan du si. Glorete kanskje😊Men stilig også. Passa jo på dette stedet👆
Inne i sjølve rommet hvor vi sang, var det annerledes. Blå lyssetting, som du ser på bildet under her.
Der ser du også den digitale tavla, som fungerer som en gammeldags jukebox, hvor melodiene velges.
♦️
Vært på karaoke før også jeg, etter at jeg var blitt veldig godt voksen, og etter at jeg flytta til Oslo for drøyt 4 år siden. Ble dratt med av Datter og Sønn da også.
Se link nederst.
Jeg spør i overskriften om jeg er for gammel for karaoke…..
For å svare sjøl…..
Er ikke det, vettu.
Så lenge det er moro er jeg aldri for gammel….
Bare jeg klarer å kare meg dit😅

Så fikk jeg oppleve dette også😜
På by’n med Sønn og Datter

12 kommentarer
    1. Karaoke er hylende morsomt både ute på byen og ikke minst i heimen med to mikrofoner. Det blir ymtet om at jeg har en irriterende? uvane. Jeg innbiller meg at jeg har den vakreste andrestemmen i verden. 😉

    2. Jeg har vært på karaokebar et par ganger, men aldri turt å stille meg opp å synge. Høres ut som Celine Dion i dusjen, men men med en gang jeg kommer ut er kråka tilbake 😂 Klems 🤗

    3. Karaoke er kjempegøy 😊 Sang mye karaoke da jeg var yngre frem til jeg var 30 år når vi var på karaokepub. Passet på å være edru for ikke å dumme meg ut.

      Nå har jeg ikke turt det.

      Ønsker deg en superfin tirsdagskveld ❤️😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Veldig gøy. Og kjempekult at barna vil ha meg med også, sier nå jeg😅Og takk for oppmuntring. Skal ikke sjå bort i fra at jeg gjør det mer, hvis jeg blir dratt med😉

    4. Så klart du ikke er for gammel til det. 🙂 Har aldri vært på karaoke sjøl, men må jo være veldig artig. Og dattra di vet jeg er god til å synge, hun lurte dommerene i the Voice 😉
      God onsdag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg