Fotografen i fokus og jeg i bobla.

Jeg er i ei boble for tida. Det blir sånn når hovedfokus er styling av leilighet, fotografering, rydding og vasking.

Boligsalgsprosessen

Du har blitt informert om prosessen i tidligere innlegg.
Se noen linker nederst på sida.

Forrige gang jeg var innom her, nevnte jeg nær forestående styling og fotografering.
Nå er det overstått, og det gikk greit. Bildene ble faktisk veldig bra.

Neste steg er at takstmannen kommer innom en tur til uka for å lage en tilstandsrapport.
Det skal nok også gå veldig bra. Ikke noe galt her. Leiligheta er bare litt over 3 år gammel.

Etter hvert, blir det å kunngjøre at leiligheta skal selges. Og da benytter megleren seg av Finn.no og eventuelt lokalavisa.

Og det mest spennende kommer i første halvdel av januar. Visning, og forhåpentligvis raskt salg til en akseptabel pris.

Og hva med fotografen i fokus?

Det er bildet jeg tok under fotoseansen som ga tittelen. Han tok masse fine bilder, og jeg tok bilde av ham.
Men er glad for at det var han som tok bilder og ikke jeg.
Sjøl om han liksom skulle være i fokus, ble bildet noe uskarpt …. 😉

Og jeg flytta på ting som ikke skulle være i fokus, og flytta tilbake. Det ble ikke så mye av det, for var ganske bra rydda og strigla fra før.

Svinsa rundt i forkant og tente alle lys. Så ble plutselig den lange lighteren i fokus på bildet. Den lå igjen på bordet. Jeg ilte til for å redde situasjonen 😉

Aldri vært så ryddig og rent her……..

Men først er det jul

Og den skal feires på vanlig måte. Kanskje litt mindre forberedelser enn tidligere år.
Vaska godt har jeg allerede gjort. Det skjedde før fotografen kom. Men litt mer tak med filla må vel til nærmere jul.

Bake færre slag, men kjøpe inn god mat og drikke. Litt juleblomster, nisser og lys må jo også til. Vurderer faktisk å droppe det store juletreet i år.
Koselig skal det bli uansett.

En annerledes julestri

Kort innpå

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg