Høyere enn CC Amfi

Se på meg, da! Høyere enn CC Amfi, eller hva det nå heter…..Virker sånn på bildet, men det er ikke helt sant, for CC Amfi er mye høyere enn haugen jeg har funnet….. Sier sikkert Barney. Hadde det vært så vel. At han hadde tenkt det altså. Tror at jeg tillegger ham litt mer kunnskap og tanker enn han kanskje har.

Men akkurat det kan jo sees i sammenheng med innlegget jeg skrev i går. Se gjerne HER.

Uansett liker han å komme seg opp på hauger og få oversikt. Og heldigvis har han langline på seg. I tilfelle han skulle finne det for godt å bli oppå der og ikke lyde min ordre om nedstigning, er nok det tryggest.

CC Amfi i bakgrunnen ble jo bygd til OL 1994 og er i dag hjemmearena for Storhamar Hockey. Du kan lese om OL-innlegget mitt HER, hvis du ikke har lest det før. Og HER er del to av samme historie.

Snøhaugen som krøllebølle fant seg denne dagen var både høy og møkkete og bar preg av en snørik vinter som er på hell. Mye av snøen har allerede tint, mens grus og grums henger igjen der oppe.

Heldigvis er det ikke mye tegn til hundemøkk ute der vi ferdes. Noe er det, men de fleste er flinke til å ta opp og kaste i nærmeste søppeldunk. Men det er forbedringspotensiale.

Når jeg først holder på å mimre med gamle innlegg, kan jeg jo også nevne ett som er relatert til hundemøkk.

Ha en fin dag!

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Herlig at han liker å klatre og utforske og være King of the Hill for en stund! 😀
      Jeg liker meg forresten på CC Amfi, så fine butikker der, og god plass, luftig 🙂

      1. Og snøen smelter under ham 😉 Han sitter på haugen på balkongen fortsatt også og tror at den er høy, men er blitt veldig flat 😉 Det er så mye CC-er i byen her at man kan bli helt huggærn 🙂 Vi har CC Martn, CC Hamar stadion og CC Amfi ! De to første er kjøpesentre og den siste er den som het OL-amfien før. Slettes ikke lett for oss å holde styr på heller, skal jeg si deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg