Hva skjer her ‘a … «sa» puddelen🙄🐩


Da vart det en liten tur til andre sida av byen igjen. Kjørte bil denne gangen. Og Barney fikk være med. Hadde med en passasjer som skulle et ærend der, og jeg hadde tilbudt meg å kjøre til og fra. Både Leafen, Barney og jeg har godt av en tur til andre steder innimellom.
♦️
Nå har vi vært der før alle tre, både 4-hjulingen, puddelen og jeg. Men jeg har også tatt meg dit noen ganger med trikken.
Den går like ved. Barney skjønte nok ikke helt hva dette var, sjøl om han både har kjørt trikk mange ganger og gått tur i nærheten av trikkeskinner. Så vet nok hva en trikk er….kanskje.
Men noe han ikke har opplevd, er lyden når veibommene går ned før trikkepassering. Han stussa fælt da plingelyden starta. Du ser det på bildene.
♦️
Men du reagerer kanskje mer på fangsten hans. Fant en skatt igjen han, vettu. En enslig skinnvott som han «forbarmet» seg over. Snodig fyr. Folk snur seg etter ham også, og smiler, for han er forståelig nok et artig syn med alle skattene han finner over alt. Og det dras som oftest med hjem. Men mister interessen etter hvert, og da havner det i søpla.


Da vi først var ute og gikk og venta på at passasjeren skulle bli ferdig med ærendet sitt, fikk vi gjort mer også, vi. Oppdaget plutselig en stolpe inni et kratt. Stolpejakt👍
Fram med Stolpejaktkartet for akkurat dette området, og scanna koden. Måtte dokumenteres. Og la opp ruta tilbake til  bilen på den måten at vi jammen «fanga» enda 3 stolper i nærheten.
Fikk gjort mye denne formiddagen
, vi.

  • Barney fikk en ny erfaring i livet med trikkebom som både gikk ned og opp og samtidig ga lyd fra seg.
  •  Barney fant en ny skatt og fikk lukta på nye områder.
  • Jeg fant uventa stolper i nytt terreng.
  • Vi fikk begge tatt formiddagsturen vår i forholdsvis nye omgivelser.

Hvor har a mor dratt meg nå?
Mulig med kombo av vandring, kunst og manuellterapi?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg