Hvor grønn kan jeg bli?

Heisann! I dag er den grønne dagen. I hvert fall i klesutfordringen til Frodith.  

Mitt forhold til grønt 

Hei til den grønne dagen

Jeg liker grønt veldig godt. Jeg liker å omgi meg med grønne planter i leiligheta. Men i dag handler det om hva jeg skal ha på meg. Liker jeg å bære grønne klær?

Ja, jeg liker det veldig godt også. Altså både på meg og rundt meg. Alle nyanser.
Når jeg åpner klesskapet ser jeg mange grønne varianter.

Det henger vel også sammen med min opprinnelige hårfarge, som var rød.
Rødt og grønt passer som regel sammen.

Og hvorfor dette grønne stuntet?

Hvis du har lest innlegg fra meg tidligere i uka, skjønner du det.
Bloggkollega Frodith ga oss bloggere en veldig artig utfordring. En klesutfordring.

TURKIS, RØD og GUL er gjennomført. Klikk på de blå linkene for å lese.

Og nå altså grønt!
Det ble ikke vanskelig. Føler noen ganger at jeg kanskje bruker for mye grønt.
På bildene har jeg valgt den grønne ulljakka som jeg kjøpte i Irland våren 2017. Og du skjønner helt sikkert at capsen er kjøpt samme sted. Måtte bare ha den.

Og den mørkegrønne toppen under jakka, kjøpte jeg her om dagen på Cubus.

Mer om Irland og capsen….

Grønne Irland og meg
Grønne Irland og meg

Elsker Irland, så selv om ikke caps er det jeg bruker mest, var det artig å få den med meg hjem den gangen. Og nå kom den til nytte.

Jeg tenkte at en caps kan være praktisk når jeg sitter i sola uten solbriller for eksempel. Eller når jeg går turer med hunden når sola står lavt på himmelen. Slipper å bruke solbriller utenpå de vanlige brillene.

Har ikke blitt sånn. Den ligger vanligvis pent i skapet. Men nå…..

Minnet meg i hvert fall på den fantastiske Irlandturen.  Klikk og les.
Forresten kan jeg si at det var 6 innlegg fra Irland den gangen.
De kan du finne under fanen KATEGORI, og videre FERIE OG REISE.

Shamrock

Vet du hva det er? Ser du kløversymbolet på capsen og glidelåsen? Det er den irske shamrock.

Har du vært i Irland?

Som du skjønner, anbefaler jeg det sterkt! 🙂

Og hvilken farge er det på dagen din i dag?

 

Og PS: De neste dagene kommer ROSA og ORANSJE 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg